آوازک

به سوی حقیقت

نیاز نیست دنبال روشنائیِ حقیقت باشی، فقط کافیه از تاریکیِ جهل دربیای تا روشنائیِ حقیقت خودشو بهت نشون بده

به سوی حقیقت

نیاز نیست دنبال روشنائیِ حقیقت باشی، فقط کافیه از تاریکیِ جهل دربیای تا روشنائیِ حقیقت خودشو بهت نشون بده

حروف ابجد

ashk | شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

 

* آ شنایی با " حروف ابجد " و معانی آنها :  

 

ا  .  ب  .  ج  .  د  .  ه  .  و  .  ز  .  ح  .  ط  . ی  .  ک  .

 ل  .  م   .  ن  .  س  .   ع   .  ف  .  ص  .  ق  .  ر . ش .

 

  ت  .  ث  .  خ   .  ذ   . ض  . ظ  .   غ  .        

 

* این حروف  به  ترتیب  زیراز " 1 "  تا  " 1000 "  میباشند.

ا=1   ب=2   ج=3   د=4    ه=5    و=6   ز=7 

 

ح=8    ط=9   ی=10    ک=20   ل=30   م=40 

 

ن=50    س=60   ع=70   ف=80   ص=90   

 

ق=100   ر=200   ش=300    ت=400    ث=500

 

خ=600    ذ=700   ض=800   ظ=900    غ=1000 

 

* معانی حروف ابجد :

 

(( ابجد      :      یعنی    آغاز کرد     ))

 

(( هوز      :      یعنی    بدست آمد    ))

 

(( حطی     :      یعنی     واقف شد    ))

 

(( کلمن      :      یعنی   سخنگو شد    ))

 

(( سعفص   :      یعنی این را آموخت   ))

 

(( قرشت    :      یعنی   ترتیب کرد    ))

 

(( ثخذ       :      یعنی   نگاه داشت    ))

 

(( ضظغ    :      یعنی   تمام ساخت    ))

 

     

 * خواص حروف ابجد *

 

 تذکر مهم :

 

 خواص و اعمال حروف  مفردات ( مقطعه )  تنها در صورتی

 

میسر است که  " زکات " 28  حرف را در مدت  28 روز پرداخت کرد .

 

" قاعده  زکات این است  که هر حرف را هر روز به  حساب

 

 عدد  ملفوظی  که  ذکر  شد ، به وقت  معین  با طهارت در اتاقی  خلوت  به

 

مدت 28  روز خوانده  و پس از آنکه از زکات  فارغ  شد آنگاه عملش  در رابطه

 

 با خواص حروف که در زیر آمده است مورد قبول واقع می شود و به  نتیجه  می رسد.

 

                                    ***

الف : هر کس بامداد  پیش از آنکه با کسی سخن بگوید " صد بار "  الف خواند صاحب نعمت شود .

 

واگر همین عدد بنویسد و با خود دارد از بلیات محفوظ ماند

 

و هیچ کس ضرر به او نمیتواند برساند.

 

ب : کسی که در حبس است  این حرف را " صد بار " بگوید آزاد

 

شود  و اگر با خود  دارد از بلیات  محفوظ  ماند .

 

ج : اگر به تعداد " پنجاه و سه  " مرتبه برکاسه ای این حرف

 

را بنویسند و به خورد مریض دهند صحت یابد .

 

د : حرف  " د " را اگر " سی و پنج " بار بخوانند و به هر چیز

 

شیرین بدمند و به کسی که محبوب است بدهند مهربانی حاصل شود 

 

ه : این حرف را به هر مطلبی " پنج " بار بخوانند و بعد از

 

آن در کاغذ بنویسند و درآبی که جاری است بیاندازند مرادش حاصل میشود

 

و : " شش " مرتبه بنویسند و از جای بلند بیاویزند برمیخ آهنی

 

قبل از طلوع آفتاب مرادش البته حاصل میشود .

 

ز : " نه " بار بخواند بجهت تمرکز یافتن .

 

ح : در وقت طلوع آفتاب " پنجاه و نه " بار بخواند گرما به او اثرنمیکند .

 

ط : هر کس به خواندن این حرف مداومت کند رزق او زیاد

 

میشود و بر اطاعت خدا ثابت میگردد .

 

ی : اگر این حرف را " صد " بار بر زبان برانی زبان هرکس

 

که بخواهی بسته گردد و اگر همین عدد برحریر سفید نویسید

 

و با خود همراه کنید همین خاصیت را دارد .

 

ک : هر کس بخواهد به علوم غریبه واقف شود 

 

" هزارو پانصد " بار این حرف را بخواند .

 

ل : هرکس " سی " مرتبه بنویسد ودر دیوار خانه بیاویزد از بلیات محفوظ گردد .

 

م : " صدو چهل و شش " بار بخواند غایب زود بیاید و

 

اگر نوشته و با خود همراه کنید دردها ساکت شوند وفراموشی

 

از او دور شود و عقلش زیاد میگردد . 

 

ن :  " سیصدو چهل " بار بخواند نعمت بسیار یابد .

 

س : اگر شب " شصت " بار بگوید صاحب کرامات شود .

 

ع : با مشک و گلاب و زعفران " هفتاد مرتبه " بنویسد و با خود

 

نگه دارد معشوق سرکش رام میشود.

 

ف : بنام غایب " نه هزار " بار بر پارچه کرباس بنویسد و

 

درآتش اندازد غایبش هر کجا باشد باز میگردد و اگر

 

" هشتاد " روزمتصل بهم روزی " هشتاد " بار بگوید و

 

به جانب دشمن بدمد دشمنش نابود میشود .

 

ص : " هشتصد " بار این حرف را بر خوردنی بخواند و به 

 

مجنون و یا  کسی که ضعف دل داشته باشد بدهد شفا یابد .

 

ق : هرکس پیش از طلوع آفتاب و در غروب آفتاب

 

" صد مرتبه " بخواند دولت و جاه بلند بیابد .

 

ر : " صدو ده " بار جهت تقویت ذهن و تمرکز بخوانید .

 

ش : هر گاه خواهد بداند که حامله پسر میاورد یا دختر شب 

 

قبل از خواب " سیصد " بار بگوید و بخوابد در خواب میبیند ..

 

ت : اگر " چهار صد " بار بنویسد و با خود نگه دارد در چشم 

 

مردمان عزیز شود و اگر روزی " چهارصد بار" بخواند اقبال وی فراخ  گردد.

 

ث : اگر هر روز " پانصد " بار بگوید برای جلب محبت

 

نظیرندارد واگرهمین  تعداد بنویسد و با طفل همراه کند هرگز کودک نترسد.

 

خ : " سیصدو ده " باربر مشتی خاک بخواند و بروی دشمن پاشد

 

تا دشمن گرفتار شود .

 

ذ :  " هفتصدو سی و یک " بار بخواند و بر آب دمد هرکس بخورد دوست او گردد .

 

ض : " هزار " بار بر آب بخواند و بخورد از درد شکم و پا وپشت و سر و زانو نجات یابد .

 

ظ : هر کس " نهصد " مرتبه بنویسد و در میان مصحف نهد 

 

هر چه که از او دزدیده باشند و یا گم شده باشد باز یابد .

 

غ : هر کس مداومت نماید در خواندن این حرف روزی

 

او وسعت یابد و اگر " هزار بار " بنویسد و با خود دارد

 

و به تجارت رود سود فراوان نصیبش میگردد .

 

* دراینجا به نکته مهم و مختصری در باب اسماء الله وحساب ابجد

اشاره میکنم :

 

کلمه " ال " یا  کلمه " یا  " که ما قبل اسم ها  می آیند

 را با خود اسم جمع نمیکنیم .

 

ذکر باید  خالص  و بدون  حروف اضافه  حساب شود 

 

اما بعد ازاینکه  ابجد اسمی را حساب کردیم  میتوانیم آن اسم را

 

با پیشوند  " ال " و " یا  "  دعوت کنیم .

 

* بعنوان مثال : ابجد اسم  " الرحمن " با ابجد " یا رحمن "

و ابجد  " رحمن "  یکی است .

 

( " ال "  و  " یا " ) را در هیچ اسمی که " فقط بمنظور مراقبه باشد "  حساب نمیکنیم .

 

 این نوع حساب کردن فقط در موردی صدق میکند که بخواهیم

 

 " تعداد اسم را خالص "  حساب کنیم  و با آن ذکر بگوییم .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی