آوازک

به سوی حقیقت

نیاز نیست دنبال روشنائیِ حقیقت باشی، فقط کافیه از تاریکیِ جهل دربیای تا روشنائیِ حقیقت خودشو بهت نشون بده

به سوی حقیقت

نیاز نیست دنبال روشنائیِ حقیقت باشی، فقط کافیه از تاریکیِ جهل دربیای تا روشنائیِ حقیقت خودشو بهت نشون بده

ددلیفت رمانیایی + فیلم آموزشی

ashk | دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

ددلیفت رمانیایی

 

 

نام انگلیسی: Romanian Deadlift

سایر نام ها:

نوع حرکت: استقامتی

عضله اصلی هدف: همسترینگ

تجهیزات مورد نیاز: هالتر

مکانیزم: ترکیبی

سطح: متوسط

نوع نیرو: کشیدنی

 

آموزش حرکت ددلیفت رمانیایی

میله هالتر را در حالی که کف دست ها به سمت بدن است، در ناحیه کفل نگه دارید.

شانه ها باید متمایل به عقب ، کمر کمی قوس و زانوها کمی خم باشند. این نقطه شروع حرکت خواهد بود.

با حرکت دادن باسن خود به سمت عقب، میله را پایین بیاورید. میله را نزدیک بدن نگاه دارید. سر باید به سمت جلو و سرشانه ها متمایل به عقب باشد. اگر حرکت را صحیح انجام دهید، دقیقاً زیر زانو باید به حداکثر میزان کشش ماهیچه پشت پای خود رسیده باشید. هر حرکتی بیشتر از این نقطه اضافه خواهد بود و باید از انجام آن خودداری کنید.

در پایین ترین نقطه بازه حرکت خود، با حرکت دادن کفل به سمت جلو به نقطه شروع حرکت بازگردید.

 

دانلود فیلم آموزشی

دریافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی