آوازک

به سوی حقیقت

نیاز نیست دنبال روشنائیِ حقیقت باشی، فقط کافیه از تاریکیِ جهل دربیای تا روشنائیِ حقیقت خودشو بهت نشون بده

به سوی حقیقت

نیاز نیست دنبال روشنائیِ حقیقت باشی، فقط کافیه از تاریکیِ جهل دربیای تا روشنائیِ حقیقت خودشو بهت نشون بده

لانج با دمبل از عقب + فیلم آموزشی

ashk | دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

لانج با دمبل از عقب

 

 

نام انگلیسی: Dumbbell Rear Lunge

نوع حرکت: استقامتی

عضله اصلی هدف: چهار سر زانو

تجهیزات مورد نیاز: دمبل

مکانیزم: ترکیبی

سطح: متوسط

نوع نیرو: فشردنی

آموزش حرکت لانج با دمبل از عقب

در حالی که دمبل ها را در دست و در کنار بدن گرفته اید کاملا صاف بایستید. این نقطه شروع حرکت خواهد بود.

حال همزمان با انجام عمل دم (داخل کشیدن نفس) با پای راست یک قدم به عقب بردارید. در حین پایین آوردن کفل، پای چپ شما باید ثابت باقی بماند. اجازه ندهید زانو از خطی که شصت پا روی آن قرار دارد پایین تر رود. بالاتنه خود را کاملا صاف نگه دارید.

زمانی که به پایین ترین نقطه حرکت رسیدید، همزمان با انجام عمل بازدم (بیرون دادن نفس) به آرامی به نقطه شروع بازگردید.

برای فشار بیشتر بر روی ماهیچه باسن، تعادل خود را روی پاشنه پای ثابت قرار دهید.

 

دانلود فیلم آموزشی

دریافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی