آوازک

به سوی حقیقت

نیاز نیست دنبال روشنائیِ حقیقت باشی، فقط کافیه از تاریکیِ جهل دربیای تا روشنائیِ حقیقت خودشو بهت نشون بده

به سوی حقیقت

نیاز نیست دنبال روشنائیِ حقیقت باشی، فقط کافیه از تاریکیِ جهل دربیای تا روشنائیِ حقیقت خودشو بهت نشون بده

دراز نشست روی میز شیبدار + فیلم آموزشی

ashk | سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

دراز نشست روی میز شیبدار

 

 

نام انگلیسی: Decline Crunch

نوع حرکت: استقامتی

عضله اصلی هدف: شکم

تجهیزات مورد نیاز: فقط بدن

مکانیزم: ایزولیت

سطح: متوسط

نوع نیرو: کشیدنی

 

آموزش حرکت دراز نشست روی میز شیبدار

پاهای خود را در انتهای میز شیبدار قفل کرده و روی آن دراز بکشید. دست ها را در کنار سر قرار داده و آرنج ها را به حالت باز نگه دارید. قسمت بالای کمر خود را به میز بچسبانید تا تأثیر تمرین به صورت ایزوله بر ماهیچه شکم وارد شود. این نقطه شروع حرکت خواهد بود.

حال همزمان با انجام عمل بازدم (بیرون دادن نفس) به آرامی سرشانه ها را به سمت بالا حرکت دهید و ماهیچه شکم را منقبض کنید.

در حالی که قسمت پایین کمر بر روی میز ثابت است، سرشانه باید تنها به اندازه10 سانتی متر از روی میز فاصله بگیرد.

در حالت بیشترین انقباض برای لحظه ای مکث کنید . سپس همزمان با انجام عمل دم (داخل کشیدن نفس) به آرامی به نقطه شروع بازگردید.

 

دانلود و مشاهده فیلم آموزشی

 

                                 دریافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی