آوازک

به سوی حقیقت

نیاز نیست دنبال روشنائیِ حقیقت باشی، فقط کافیه از تاریکیِ جهل دربیای تا روشنائیِ حقیقت خودشو بهت نشون بده

به سوی حقیقت

نیاز نیست دنبال روشنائیِ حقیقت باشی، فقط کافیه از تاریکیِ جهل دربیای تا روشنائیِ حقیقت خودشو بهت نشون بده

شکم پرتابی خوابیده + فیلم آموزشی

ashk | پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

شکم پرتابی خوابیده

 

 

نام انگلیسی: Flat Bench Lying Leg Raise

نوع حرکت: استقامتی

عضله اصلی هدف: شکم

تجهیزات مورد نیاز: فقط بدن

مکانیزم: ایزولیت

سطح: مقدماتی

نوع نیرو: کشیدنی

 

آموزش حرکت شکم پرتابی خوابیده

در حالی که کمر صاف و پاها در امتداد میز کشیده شده هستند، روی آن دراز بکشید.

دست های خود را در حالی که کف دست روی میز قرار دارد، زیر باسن قرار دهید. در صورت لزوم برای افزایش سختی تمرین می توانید یک دمبل را میان پاهای خود قرار دهید. این نقطه شروع حرکت خواهد بود.

با حفظ حالت کشیدگی پاها، تا جایی که با باسن زاویه ای نود درجه تشکیل دهند، آن ها را بالا آورید. در بالاترین نقطه حرکت سعی کنید باسن خود را کمی از روی میز بلند کنید. همزمان با انجام این بخش از تمرین، عمل بازدم (بیرون دادن نفس) را انجام دهید و در بالاترین نقطه لحظه ای مکث کنید.

حال همزمان با انجام عمل دم (داخل کشیدن نفس) به آرامی پاها را تا نقطه شروع نقطه پایین ببرید.

 

مشاهده و دانلود فیلم آموزشی

 

                                دریافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی