آوازک

به سوی حقیقت

نیاز نیست دنبال روشنائیِ حقیقت باشی، فقط کافیه از تاریکیِ جهل دربیای تا روشنائیِ حقیقت خودشو بهت نشون بده

به سوی حقیقت

نیاز نیست دنبال روشنائیِ حقیقت باشی، فقط کافیه از تاریکیِ جهل دربیای تا روشنائیِ حقیقت خودشو بهت نشون بده

اسکوات پرشی + فیلم آموزشی

ashk | جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

اسکوات پرشی

 

 

نام انگلیسی: Freehand Jump Squat

نوع حرکت: استقامتی

عضله اصلی هدف: چهار سر زانو

تجهیزات مورد نیاز: فقط بدن

مکانیزم: ترکیبی

سطح: متوسط

نوع نیرو: فشردنی

 

آموزش حرکت اسکوات پرشی

در حالی که کمر صاف و سر رو به جلو است، دست ها را به صورت ضربدری در بالای سینه نگه دارید. پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید.

در حالی که کمر را صاف و سینه را بالا نگه داشته اید، همزمان با انجام عمل دم (داخل کشیدن نفس) به حالت اسکوات تا جایی که نیمه بالای پای شما با سطح زمین موازی شود پایین بروید.

حال تا حد ممکن به سمت بالا بپرید.

همزمان با انجام این بخش از تمرین عمل بازدم (بیرون دادن نفس) را انجام دهید.

به محض برگشت پا به سطح زمین با خم کردن پاها فشار و تاثیر پرش را خنثی کنید.

بلافاصله به حالت اسکوات تا پایین بروید و دوباره بپرید.

 

                مشاهده و دانلود فیلم آموزشی

 

                 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی